Sunday, December 10, 2006


portret Posted by Picasa

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bardzo mi się podoba na tym zdjęciu. Oszałamiająco wyszedł. Niezwykle ;) Remont skonczony. Twojego pb odwiedzam, ale sama jakoś nie wklejam tam fotek. wiec zapraszam na kolejną odslone bloggera. tym razem z opisami. zycze przetrwania swiat ;)

2:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja odkąd mam prawo jazdy marzę o tym, żeby nagle nastąpiło gwałtowne ocieplenie klimatu, żeby śniegu nie było ;) im dłuzej bez sniegu, tym blizej do wiosny :) Niestety od kilku dni snieg jest. podobno niebawem ma spasc deszcz i wszystko zmyc. ale styczen/luty to podobno zima stulecia. ja tam jakos bardzo nie wierze w te dlugoterminowe prognozy (jak bylo kiedys mowione, ze w 2006 w sierpniu spadnie snieg) kto to mogl przewidziec z polrocznym

11:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

wyprzedzeniem ... ? no fakt faktem zimy chyba nie unikniemy. a ja jezdze na letnich oponach uwaga uwaga fiatem cinquecentooooooooo. takie to wątłe i liche, że szok. ale wazne ze jest ;) ps. jestem teraz na etapie silnej chęci wyjazdu za granice przynajmniej na wakacje. moze mi cos szwagier zalatwi :) kto wie, ale on w niemczech i holandii siedzi. apropos mam 2 znajome co w menczesterze w fabryce kosmetykow na tasmie robią ;)

11:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

a ta Twoja opaska z kokardką to autentycznie mi się podoba... sorry za ten słowotok ;) ;) całuje.papappaa

11:08 AM  

Post a Comment

<< Home